Fördom

http://www.alltomstockholm.se/start/article2532848.aos

Jag har läst igenom alla kommentarer och hela artikeln och jag förundras över hur mycket fördomar och bitterhet som dryper i kommentarerna. Jag själv är hetro ( jag har väl experimenterat lite) men tycker att det är modigt av desa människor att visa sin öppenhet och vara stolt över deras läggning. för vem har egentligen sagt att en kivinna ska vara med en man? Vad gjorde då alla romerska män i societeten med de små tonårspojkarna? förberedning? övning? jag bara undrar. världen är inte stöpt efter en och samma form utan den förändras konstant. lika så vi människor, vi utvecklas, upptäcker nya saker och får nya lärdommar, och jag undrar just hur bakåtsträvarna tänker. Det är ju helt sanslöst! men visst, Ni finner nöje i att klanka ner och ifrågasätta och utstråla dumhet, så varför inte låta andra människor få utöva det som de finner nöje, lycka och glädje i?

bara en tanke så här på kvällskvisten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0