sjukis

jag är sjuk, tror jag har feber också.. eller så är det så att jag bara mår så dåligt psykiskt som gör att jag mår dåligt fysiskt också. Min fot gör ondare idag än vad den gjorde igår men jag hoppas på att den ska bli bättre snart.

Han kommer upp i slutet av januari, så jag behöver bara stå ut ett litet tag till. Att det skulle bli så här krångligt, jag fattar inte vad som hände. jag har trampat ner i samma gryta igen och vissa dagar så går det ganska bra ändå, dagarna då jag har hopp, men när glimten av hopp försvinner så vet jag helt enkelt inte hur jag ska ta mig ur det här.. han hjälper inte direkt till heller. båda mår dåligt.. men jag mådde ganska bra när jag fick träffa han, jag kände mig som att jag hörde hemma där, i hans famn. och det var helt underbart att höra hans andetag när han låg och sov bredvid mig.  Jag vill ha dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0