Lekande barn i skogen

Japp, i morgon så bär det av till Västerås och ca 1500 lekande barn i skogen, eller i alla fall människor med barnasinnet kvar. Ska bli riktigt roligt att få lajva igen, att få argera ut och slippa tänka på verkligheten en vecka. Pratade med syrran idag också lite grann och det jag glömde säga till henne är att den 15 sept så ska jag på intrevjuv om skidlärarjobbet. Spännande men ändå lite nervöst. Men jag hoppas på att det löser sig som jag vill. Har i alla fall jobbat sista dagen med cp-idioterna så nu är det bara att kolla på annat jobb så länge, ska ta tag i den sen när jag är hemma från västerås, känns inte så bra att söka jobb nu när jag precis ska bort. Just det. arbetsförmedlingen ska jag på också.

Ha det bra, ska in i duchen och sen göra allt jag måste göra. BYE BYE

Kommentarer
Postat av: Malin

Men oj, måste du på intervju. Är det inte som klart iaf?

Håller tummarna.

2009-09-10 @ 09:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0