Jag är värdelös

enligt mamma så är jag det. HON HAR ALLTID RÄTT! och jag har alltid fel. det är alltid fel det jag gör och hur jag är. Jag hatar det.  en kniv i bröstet på mig. Jag vill inte vara här längre. Jag vill kunna starta mitt nya liv NU! och slippa ta all onödig skit för saker jag gjort eller och gjort!
Jag hatar det här och jag är ledsen. jag klarar inte det här så länge till. jag hatar det jag hatar det jag hatar det.

Ge mig ett jobb och tak över huvudet så är jag borta sen. aldrig mer

Kommentarer
Postat av: malin

lisa, du borde inte skriva det har pa internet. det ar battre att ta det oga mot oga. och forsoka losa det sa istallet.

2009-11-19 @ 02:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0