I'm blind for you

I've been wating for you, blinded by my self
How i long to be with you, Ican't see why you're not here
I've been serching in the skys, the stars couldn't find the way
why aren't you by my side, I wanna cert that you're not here

I wanna lean on you, cause everything I ever done, was to lean on you

It's hard to confern my live, please mother I can't make it on my own
why aren't you by my side, cause there's noone here that i can trust                   
Sjukt fin låt
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Hello!
Veckan har varit upp och ner, väldigt hit och dit. Just ikväll så känner jag mig nog mest ensam av alla kvällar. Saknar somebody väldigt mycket, känns konstigt att bara ha skickat några få sms idag.

ska i morgon leka i baren på Norran, så vi får väl hoppas på att det går bra, men det borde inte vara några problem. Ska bli väldigt roligt i alla fall.

Vill somna med din hud mot min, dina andetag i mitt öra, din värme mot min

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Har kommit på att jag är en social människa som trivs bäst i vänner sällskap, som är dålig på att vara ensam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0