Forum

Japp jag försvann iväg på forum igår men det var ungefär som jag väntade mig, att jag inte skulle stanna så speciellt länge. Det var roligt men det är ändå inte samma sak som det var förut. Jag tror helt enkelt på att jag är så less på allt här hemma. Det är knappt så att jag ser fram emot kommande skidlärarjobbet och jag ger lätt upp det jobbet för ett heltidsjobb någon annanstans. Jag har nog helt enkelt bara gjort och testat allt som finns här uppe att göra och jag vet hur mönstert är rutat. Jag är bara så trött och less och allt är bara grått.

Jag hoppas verkligen att jag får ett av jobben som jag har sökt, så att jag kan sticka härifrån och börja en ny era av mitt liv.

och kanske få ordning på hur det är/ blir med en sak :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0