Livet leker!

sommaren är på väg, jag känner det i hela kroppen..
"Då kommer alla känslorna på en och samma gång"

Gyllene Tider har skrivit så sjukt bra texter och man kan citera hur mycket som helst över det man känner och tänker, oavsett om man är ledsen eller glad.

Men just nu så är jag glad, glad över tillvaron och de mysiga och underbara människorna jag har runtomkring mig.
Speciellt Mr J. Följde med han till östersund i måndag och kollade på bio och drack öl, lämnade Dave på flygplatsen på tisdag morgon. Spenderade ännu en natt hos honom så jag kom hem för kanske en timme sen. Tänk att man har träffat honom under flera säsonger men aldrig haft ögonen på honom på det här sättet, och att det blev så nu fattar varken han eller jag. Fast det är väl inget speciellt med det. Vi tar det lugnt och trivs i varandras sällskap, några pussar här, några kramar där och myspys i soffan med fotboll.. Det rullar på fint.
Absolut inga förväntningar på något och bara vara.. Sån gentleman han är också! Och jag känner mig som hemma hos han och hans familj..

Min reagarerar som väntat...aldrig något gott förtroende när det gäller mig och pojkar, alltid samma fördommar om att det är bara ännu en av mina flörtar.. Men så är det inte! Blir bara så ledsen av bristen på stöd.. Om det nu skulle bli något..


Saknar min Anna så mycket också! Världens bästa Anna!

bye bye 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0