Läntar till vintern!

Jag längtar till vintern, konstigt nu när det snart är sommar på riktigt, men det brukar väl vara så att man längtar till motsatta årstiden. Men jag längtar efter skidskolejobbet, tills jag och Anna ska bo ihop och tills Jimmi kommer hem igen!
Mycket att längta till men det känns så långt till dess! Men troligtvis är jag där innan jag vet ordet av det :D
Förhoppningsvis i alla fall. Jag fick nej från ica här i hede så det hänger mycket på Norran och Campingen om jag kommer vara arbetslös i sommar, men jag ska nog höra med Poolen också om de behöver någon extra. Hoppas i alla fall att man får något positivt svar från någonstans, annars kommer jag nog inte ens åka till Göteborg, för då har jag bara mina skattepengar att leva av. SEGT!

Me miss you very much...

Ska troligtvis till Anton i morgon och dricka vin, umgås och ha roligt! känns riktigt bra det och Malin kommer hem i morgon! LOVELY!!!!

bye bye for now

Det finns dom som går förbi, Utan att röra ens hjärta..
Det finns dom man träffar, Som inte ens är nära insidan..
Det finns dom med utsidan, Men som inte kommer in,
Också finns sådana som dig,
Som inte ens försöker men ändå går rakt in i hjärtat och finns kvar där för alltid....

Finns två personer som den här är för. Miss A och Mr J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0