En tag i taget..

Vi pratade lite kort över telefonen igår.. vart inte så mycket till samtal, han skulle äta första gången och hade precis börjat kolla på en film andra gången jag ringde. Jag hoppas att han saknar mig mycket, lika mycket som jag saknar han. Jag får helt enkelt ta en dag i taget. Det var inte jobbigt att vara ifrån han förut för då visste man att jag kunde bara åka dit och hälsa på han, han var bara två mil bort. Men nu när det tryggheten är borta så blev det helt annorlunda.

Jag vet inte riktigt hur det här kommer att gå men det äär så många tankar som snurrar runt i mitt huvud..

En dag i taget..


Tittade på bilder och tårarna bara skjuter upp i ögonen hela tiden.. Jag är fan kär på riktigt och det här är jobbigt!
Jag sankar Jimmi.. Jag saknar hans doft, hans sätt att röra sig, hans sätt att vara.. Jag ser så mycket runt oimkring mig som påminner mig om saker som jag gjort med han och det får mig bara att sakna han ännu mera.. Jag vill ha han här hos mig, jag vill vara hos han.. Jag vill att han ska säga att han saknar mig!

En dag i taget..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0