En tag i taget- SMS

När jag vaknade i morse så fanns det ett SMS i inkorgen från Jimmi som han skickat 01:35 inatt svensk tid.

"Ok jag är dålig på att höra av mig men nu har jag faktiskt skrivit tillbaka men jag saknaar dig också mycket! Puss å kram"

Jag låg och drog mig en kvart till sen så gick det en kavrt till. Sen öppnade ag meljet som låg i inkrogen och jag har tydligen fått ett nytt smeknamn : Hjärtat.
Han kallade mig för hjärtat två gånger i mejlet. Hjärtat känns för mig som något som bara Madde säger och använder. Känns så konstigt att se han skriva det men det känns ändå som att det betyder en del. Han skrve att det vore bäst om jag om ner nu i slutet avmaj eller början av juni för att sen blir det mycket jobb. Att jag gärna fick komma ner men för att få en bra semester så skulle jag komma nu snart.. Helt omöjligt. Jag får helt enkelt vänta tills i augusti. Kanske en ganska bra tid att åka i och med att syrran åker till Nya Zeeland då. LÅNG väntan tills vi ses man vad kan man göra. Jo man kan ta en dag i taget :P

Det känns bra att höra att han saknar mig och att han berättar det och lite roligt är det att jag får heta hjärtat :P
Den här dagen kommer nog inte att bli så jobbig trots allt!

Nej nu ska jag åka till Vemdalen och se om det blir någon målning!

Bye bye

BIG SMILE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0