En dag i taget

Jag har varit i Vemdalen idag och hjälpt till att måla huset. Fick äran att göra finlirel med fönstern och dörren. Tydligen är jag ganska tålmodig enligt de andra. Så roligt att vara där och hjälpa till! Skickade iväg ett mejl till Jimmi ochså och jag hoppas att han svarar snart. saknar honom otroligt mcyket. Vill få ett jobb så jag kan boka resa och åka iväg. Fick väldigt god mat där i alla fall och i morgon ska jag måla hus igen med Angelica. Kanske man kan prata lite med henne då när man är själv med henne. Kändes skönt att komma dit igen och bara vara med alla i familjen Pettersson. börjar nästan kännas som en extrafamilj :D Jag älskar min och gillar den!

Evelina betedde sig så gulligt idag också och det kändes bra, känns som att hon accepterat mig.

Längtar tills i morgon!

BYe bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0