En dag i taget-Soligt!

En dag till snart avklarad! Har varit gansk aupp och ner i humöret idag. I två dagar har solen skinit på en klarblå himmel så jag har passat på att få lite färg idag, inte för att det blev så mycket. Frida konfirmerades igår och det gick galant som en dans. Ingen Jimmi inne på msn på kvällen,får hoppas på att han loggar in idag. har inte pratat med han sedan i fredags nu så det känns lite tungt. I morgon så ska jag få jobba hos pappa i fyra timmar för väldens minsta lön men jag är glad ändå för jag får något att göra och jag får i alla fall lite pengar. jag funderar fortfarande på det här med göteborg men jag tror nog ändå att jag kommer åka, fast vara sparsam i och med att jag inte vet hur det kommer att se ut med jobb sen i sommar. Men jag tror ändå att det kommer att bli bättre av att göra något än att sitta hemma den helgen, bättre att få ett kul minne med malin än att spara pengar och sedan må dåligt över det. fast det finns både fördelar och nackdelar med att åka... Det löser sig nog. kanske den här sommaren så kommer jag släppa lite av den gamla kontrollfreak lisa och kanske göra något galet och bara se vad som händer. det värsta är att jag blir fattig och inte har några pengar alls,och jag kanske kommer må dåligt sen men det bästa är nog att göra det jag vill och verkligen se till att det händer. Släppa taget lite om mina tankar runt en sak och bara hoppas och kämpa för att det blir så istället för att fundera och må dåligt över det. För han kommer nog att släppa och bara hoppas på det bästa. Man hinner tänka så sjukt mycket på så kort tid. han har varit borta i 13 dagar men det känns som en hel evighet..

jag måste släppa tankarna och bara Go with the flow så löser det sig nog snart!

Hoppas hoppas hoppas :)
Hoppet är det sista som dör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0