En dag i taget- happy today!

Det är värsta stormvädret ute så man börjar undra om den är höst?! Satte på datorn när jag vaknade för att kolla om jag fått något mejl men jag fick en ännu bättre överrasking! Jimmi var inloggad på msn!?!
Skrev Hello vännen och fick svaret Godmorgon Hjärtat. Ska tydligen heta det framöver :D

its a lovely day!!

Fick lite städmani så jag städade upp lite inne på toaletten och i mitt rum, ska även damsuga när och byta lakan i min säng. Var på Ica och handlade lite mat på order av mamma och jag prövade de nya läkeroltugummina och dom är supergoda! Malin det kommer bli farligt med dessa:P

Han ska logga in sen ikväll också.. HIHI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0