En dag i Taget!

Har varit och målat huset idag igen och det var jättekul och skönt att vara där och ha något att göra. Pratade med Angelica lite om hur jag tycker att det är med Jimmi, hur jag känner och hur jobbigt det är alltihopa opch hon fattade hur det kändes. Det är så skönt att ha något att göra om dagarna..

En annan sak som hände idag var att nu när jag åkte hem så åkte en vit limousin genom Hede och stannade vid bankomaten. Följde efter den till Ica, kände mig som en bytönt :P

Saknar Jimmi otroligt mycket... Mina känslor är jobbiga nu...

Ska ringa till Peter i morgon och kanske till Poolen,jobba med gamlingar blää.. Men bara jag får ett jobb oavsett hur mycket jag får jobba så vet jag att jag kan ta mig iväg till Skottland och då kanske allt annat känns bättre.

Kollar på teater på fyran men kändes inte så rolig.. :/ Eller så är det bara jag som är på fel humör för att titta på det här..

Vore gott med vin men finns inget hemma.

Fuck.. hate all of this..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0