What happend?

Hahahaha jag fattar ingenting alls!!! Var ju bara nyss jag bokade resan och nu ikväll så börjar den.. Helt sinnesjukt vad tiden har gått fort. Precis som jag förutspådde så är jag virrig som en höna och går på adrealin och mest bara springer runt och försöker hitta på något att göra. Väskan är redan packad och klar, bara två grejer som ska ner i den men som jag ska packa ner precis innan jag åker. Jag funderar på när jag ska duscha och fixa i ordning mig och när jag ska äta mat, när jag ska packa ner mackorna, när jag ska klä på mig.. Jag är virrig som en höna helt enkelt och fattar typ inte hälften av vad jag gör! :P kanske kan beskrivas som nervös? Den här tiden i morgon så är jag i skottland.. Helt sinnessjuk och ogreppbar tanke4 men det lär väl sjunka in allt eftersom. Jävla resväg jag har också! Vad i helsike ska jag göra i 1.5 timmar i Hudiksvall mitt i natten? ska vara där mellan 22.45 och 00.32.. Nästan två timmar att slå ihäj men det lär nog gå fort. kan ju alltid läösa min bok jag har med mig för sova lär jag inte våga göra.. Vill ju inte missa tåget till arlanda.. sen så har jag 1.5 timmar i Amsterdam.. Men det blir lugnt. Ingen panik där inte.. Antar att jag lär vara väldigt trött.. kommer i stort sett vara vaken från 12 idag till typ 23.00 i skottland i morgon.. fast man kanske kan få sova lite när man är framme i oban.. annars är jag vaken i 35 timmar.. Oj oj oj.. Nä det l'är ju inte funka.. får nog ta och försöka sova lite inna jag far, fast när ska jag ha den tiden? på tåget och planet lär det bli lite vila i alla fall, men som alltid när man åker eller flyger så är det bara en halvslummer. men det blir nog bra. jag får ta det som det kommer. har ju 2.5 timmar på tåget att försöka sova på och sen flygresorna.. lugna puckar. det löser sig! Min otroligt lilla ekonomi är jag också ganska orolig över men jag får väl ta det som det kommer.. det löser sig nog det med. jag har ändå inte kunnat göra något mer för att skrapa ihop mer pengar.. så det får duga.. jag är van att leva efter en liten, minimal budget så det ska väl bli bra i alla fall.

aja jag får väl ta och hitta på något nyttigt att göra.. pappis kommer strax

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0