Trött...16 dagar

Jag är väldigt trött för jag blev full igår.. Intre riktigt vad jag planerat men i alla fall! det gick bra med knät och jag cycklade till och med igår!

16 dagar kvar.. vill helst att det ska vara i morgon som jag åker, men de få dagarna som är kvar lär gå fort, har ju massor att göra innan jag ska åka. Så jag hoppas att det går fort... Längtar så sjukt mycket efter Jimmi( jag har börjat tänka längtar istället för saknar, känns mycket bättre) och jag skickade några fylle sms till ha  igår:p sa saker som jag bara kan skratta åt idag :P hahaha

Var kul att få träffa så många igår som amn inte sett på ett tag och en person häpnade jag mycket över. Han var trevlig mot mig för första gången sedan vi gick i skolan, helt sanslöst!

Men men, det var kul i alla fall :D

trött och sliten.. ska nog sova en stund..

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0