Those aboute to rock- We salute you!

den här Midsommarhelgen har varit allt annat än den brukar vara. Ingen midsommarkrans i håret, ingen nubbe eller nubbesallad, ingen dans runt midsommarstången. Men det som har hänt har varit så mycket bättre! tänk dig att du sitter i en bil i stort sett hela midsommarafton, kommer fram dit du ska runt två på eftermiddagen och att du sedan slåt upp ett tält på en camping ( där du fick den sista tältplatsen med bil) och att du precis hunnit bära in sovgrejerna i det klara tältet innan det börjar spöregna. Snacka om att vi hade tur i fredags jag och malin. Sen vart det lite campingparty och det kändes nästa lite festivalcamping över det hela för det var många som rörde sig runtom i tälten och hejade och sjöng ACDC låtar.

Lördagen spenderades inne i centrum, där jag träffade Anna! Äntligen alltså!! Vi satt och fikade inne på universeum och tiden bara sprang iväg, var så skönt att äntligen få träffa min soulmate igen! även fast det bara var för några få stulna timmar. efter att ha sagt hejdå till en leende Anna så gick jag och Malin vidare till liseberg. tjaa.. jag vet inte hur mycket jag ska skriva om det men det innehöll fågelbajs, illamående av att åka pariserhjul och två genomvåta norrländskor. Hem och sov vid 23

Söndagen.. Ahhh.. AC/DC var helt grymt! Så sjukt bra och vilken jäkla rolig upplevelse även fast jag ställt mig avigt till det förut. Men shit allstå vilket ös gubbarna hade och jag kände faktiskt igen alla låtarna som de spelade, till och med de nya! Och jag kunde lätt och ledigt sjunga med i Highway to hell, you shook me all night long, Big Jack och en massa annat ut showen. Vilken otroligt bra show de bjöd på också!

Måndagen spenderades lika som fredagen, i bilen, fast den här gången hela dagen. en trafikolycka efter vägen och massor med vägarbeten försenade oss ganska så mycket men vi kom fram i ganska bra sängtid ändå sådär runt halv åtta på kvällen och det var riktigt skönt att få kamma ut tovorna i håret som var kvar sedan rockfrisyren kvällen innan...

nu så sitter man på jobbet och funderar lite på hur veckan ser ut och jag har den ganska klar.
Idag: jobba 7-17
Onsdag: jobba 8-16
Torsdag: Jobba 8-16
Fredag: Östersund och monsterfika med tjejerna
Lördag: Packa, tvätta, städa bilen
Söndag: Packa, tvätta
Måndag: Åka ner till Arlanda
Tisdag: Framme i Skottland!!!!!!!!!

Sjukt vad tiden kommer gå fort! Jag kommer ihåg hur jag satt här i torsdags och tänkte att den här helgen kommer gå fort, och minsann, det gjorde den verkligen. Jättefort!!

Nepp, jobba jobba jobba....

Jag vill känna din kropp emot min, Höra pulsen slå.
Din mun tätt emot min, Hjärtat snabbar på.
Jag ser på dig, och du ser på mig.
Och jag säger, Ja ja Jag vill ha dig.
Jag vill känna din kropp emot min...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0