shit!

Shit vad tiden går fort allstå! Snart är det söndag och då är det bara en dag kavr tills jag börjar min resa och bara två futtiga dagar kvar tills jag kommer fram! Helt sjukt vad tiden går alltså!!!! Har packat ner lite grejer (erhmm.. ganska mycket kanske?) i min väska och ska väl gå igenom den en gång till i morgon och packa ner sånt som är tvättat då. Jag klurar fortfarande på hur mycket kläder jag kan tänkas behöva ha med mig ner.. inte lätt inte!  Får hoppas på att det finns tvättmaskin man kan låna ^^ men det ska väl inte vara något problem. Fick erbjudandet att låna grejer av Jimmi, så jag sa att jag ska låna hans tandborste och Daves kalsonger! tyvärr hade dom ingen BH till övers men silvertejp kanske går lika bra :D  Nää men helt seriöst,jag har fan ingen aning om hur mycket grejer jag ska packa ner i min resväska,, kläder, smink, skor, snus och en massa andra sker.. Hjälp hjälp hjälp.. DET LÖSER SIG!

Kom nyss på att jag kan nog packa ur ganska mycket i min sminkväska, sånt som jag troligtiv inte behöver eller kan tänkas vilja ha med:P

Ibland får man smarta ideer! Jag har klippt mig också! så superskönt att ha kortare hår och lite mndre att bry sig om! tar bara 1 minut istället för 10 minuter att trassla ut tovorna i håret och det tar inte längre hela dagen innan det har trokat :D SKÖNT!!!!

WIEEEEEEEEEEE WOOOHOOOOO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0