Scottland here I come!

Bokade resan idag, 3 underbara veckor att se fram emot!!!!

åker om 23 dagar, träffar Jimmi om 24 och Anna om 18

Åker till Arlanda den 29 juni på kvällen och kommer fram till Arlanda 03.30 den 30 Juni, väntar ett par timmar och lyfter från sverige 06.20. mellan landar i Amsterdam och kommer fram till Edinburgh efter 10

LÄNGTAR SÅ SJUKT MYCKET!!!

3 underbara veckor av frihet!

Good friends hare hard to find, harder to leave and impossible to forget!

Anna, allt löser sig!

I got chills
 they're muliplyin'
And I'm losin' control
cause the power you're supplyin'
It's electrifyin'

cause I need a man
and my heart is set on you
you better understand
to my heart i must be true

you're the one that I whant
oh Honey
you're the one I need
Oh yes in indeed

If you're filled with affection
you're too shy to convey
meditate my direction
feeel your way

I better shape up
cause I need a man
I need a man who can keep me satisfied
I better shape up if I'm gonna prove
you better prove that my fatih is justified
are you sure
yes I'm sure deep inside

You're the one that I whant
oh yes honey
you're the one I need
oh yes indeed!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0