rutiner

Japp, rutiner. var och hälsade på Morfar nu på lunchen och åt våfflor( fick jätteont i magen) och som vanligt när man åker så står han i fönstret och väntar på att mna ska vinka från bilen, en tradition som man bara gör och som aldrig kommer försvinna. dagmar var också där cog morfar såg relativt pigg ut, trots att han blivit liten. han hade borstat håret och gjort sig fin i alla fall, så gott han kan. Gulligt med gamlas förälskelser!

Nu är det bara 8 dagar kvar tills jag får krama om min Anna! som jag har längtat!!!

och 18 dagar till jimmi, men just nu ligger fokus på Anna. Vet inte hur jag skulle vara om jag inte hade dig anna! du är helt klart bäst och min soulmate i alla väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0