Ont ont ont..

Jag är supertött och har ont i knät. Känns ondare idag än igår men det kanske beror på att jag inte har någon bedövning i knät längre. Antar att det är ganska svullet också... Käkar massa starka mediciner också så jag är så trött hela tiden. jag undrar just hur det kommer att kännas i morgon då jag inte ska ta någon medicin.. ajaj är nog allt jag kan säga då. Tänk om vädret kunde vara lite roligare, sol och värme. Vore kul om det blev fint till helgen så man kan stosa omkring i klänning på Långå beach party 2009 istllet, fast det kanske inte är så jäkla snyggt om jag har knät omlindat? Finns inte mycket som man kan ha på sig med ett knä som är stort som en fotboll! Hoppas i alla fall att smärtan försvinner snart, annars överväger jag nog att ta kryckor. Kan inte gå i trapper som är fler än 4 steg i alla fall för jag fattar inte hur jag ska bära mig åt utan att skrika rätt ut av smärta när jag böjer det.

Jobbar hos pappa och det känns bra, känns bara dåligt att jag inte fattar vart allt är eller när de kommer med frågor som man inte alls fattar.. men inget deppande nu inte för om 21 dagar vid den här tiden så är jag i skottland!
Can't wait.. but i have to..

Känns ganska bra att jag bestämde mig för att vara där i 3 veckor, även fast ekonomin kanske inte pallar det riktigt men det löser sig, på ett eller annat sätt. Jag har kommit på att nu till helgen så ska jag fira josefin, nästa helg GBG och sen packa helgen efter det.. Det känns inte som att det är så jäkla lång tid tills jag åker ändå. snart så är jag precis där jag vill vara!

Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0