jobbajobbajobbajobba..

Då var man uppe innan tuppen igen för att jobba,inte för att det händer så speciellt mycket så här på morgonkvisten. Regnet fortsätter att bara ösa ner och vilket bra humör man får av det. 7 dagar i strcäk så har det regnat, är det inte dags för lite finväder snart?? Vill ju ha bra väder tills i helgen när man ska iväg till GBG med syrran. Kan ju inte regna när man ska gå på liseberg eller stå i flera timmar och se ACDC.

15 dagar kvar till Skottland och på något sätt så känns det alldeless för långt tid kvar. Det gick bra till en början att känna att snart är man där men nu känns det som att det är alldeless för lång tid kvar.. Jag går på halvfart med allt, precis som att jag stängt av mig själv och bara tar in hälften av att jag upplever.. kanske beror på väntan. att man längtar så mycket efter en sak så att allt den runtomkring inte är lika viktigt längre? Fast hur bra lät det egentligen?
Ändå så har det redan gått en vecka sedan jag bokade biljetterna dit, men det är fortfarande längre tid tills man ska åka. Men de här dagarna då jag jobbar lär ju gå bort. upp vakna jobba lunch jobba hem vid 16 middag vaken sova och sen samma visa igen. Och på fredag ska jag och Malin bila ner till Göteborg för våran helg tillsammans. Och vi kommer tillbaka på måndagen den 22 någon gång. Sen är det jobba tisdag, ev onsdag och torsdag och sen ska jag in till östersund och hälsa på lite på fredagen över dagen. Sen är det bara lördag och söndag kvar. För på måndag kväll den 29 juni så börjar jag resan till arlanda för att sen tidigt på morgonen ta flyget till Skottland med mellanlandning i Amsterdam.

Jag vill vara där nu!!!!!

Men det är bara att bita och tragla på.. Det går nog fort.. Hoppas jag..



You're the shit and I'm knee-deep in it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0