En klump i bröstet...

Jaa.. En klump i bröset som jag inte har någon aning om vad det ä för någon, eller varför jag känner den. Ja åker för fasiken till skottland om 5 dagar! Så jag borde inte känna någon klump. Fast det an ju i och för sig vara därför att jag sov nu på förmiddage istället för att jobba, att jag inte tjänade dom välbehövda pengarna som jag skulle. Men ska snart in till Hede igen och tjäna eftermiddagens pengar så vi får väl hoppas på att klumpen försvinner. blev ingen dejt igår över datorn, han kom hem så sen så klockan halv tolv så skickade jag sms och sa att jag skulle sova, vaknade till av svaret som kom strax efter tolv då han sa att han loggat in men jag orkade helt enkel inte starta datorn då utan sov vidare. men ikväll så måste jag prata med han så jag får veta vad jag ska handla och hur mycket jag ska handla.. åker till stan i moron så det vore ju ganska bra om jag fick veta det.  Så ikväll...

Jag är kanske ganska mycket nervös nu också.. Kanske därför jag har en klump? Det finns ingen återvändo utan om 5 dagar så är jag i skottland! ska bli skönt men just nu så ä jag bara i något konstigt emotionellt stadium där jag verkar ha tappat allt som heter vett.. Jag kan andas, jag kan känna men samtidigt så måste jag dra djupa andetag.. jag är helt enkelt knäpp :P

5 dagar.. shit! Snart är jag där och det är.. det är.. otroligt och ofattbart och ogreppbart.. Men det kommer smygandes..

WOOOHOOOO eller nått

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0