En dag i taget. It's a lovely day!

22.51 Trasdockan
Hello vännen. vet att du inte är inne nu men om du vill så kan vi kanske bestämma en dag och tid då vi kan prata lite längre här. Tjatigt kanske men jag längtar efter dig vännen min!

02:43 Jimmi
Jag längtar efter dig också men så är det. Vi är långt ifrån varandra men du är ändå mitt hjärta

This day feels so good and Lovely!

Ska ut och leka med Fridas gevär nu :D


L: Is a very good kisser
 I: Is really sweet and romantic
S: Makes people laugh
A: Crazy

G: Very outgoing
R: Funny
E: Has gorgeus eyes
G: Very outgoing
O: Has one of the best personalities ever
R: Funny
S: Makes people laugh
S: Makes people laugh
O: Has one of the best personalities ever
N: Is a very good kisser too



Fick höra den mest utförliga och bästa beskrivningen av mig själv på flera år! Uppfriskande kul att höra!

"Du tänker för mycket och är lite för vuxen för din ålder i just det sättet. Du är bara 19 år och borde bete dig lite som det. Vara ung och dum och lära dig av dina misstag eller lyckosteg istället för att tänka ner allt i molekyler och sen analysera alla risker/möjligheter istället för att ta chansen och prova istället"

Tack Anton! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0