Dagarna kommer och dagarna går..

Och det gillar jag väldigt mycket! Ska jobba idag och i morgon, sen på fredag bär det av till Göteborg för en superkul midsommarhelg med Malin och Anna så klart! den här dagen kommer säkert gå lika fort som gårdagen, kändes som att man bara började jobba för att sedan gå hem kl 16. Men det är det som är det positiva med att kliva upp klockan 6 för att öppna butiken kl 7, eftermiddagen bara rinner iväg och sen ska man helt plötsligt gå hem och äta.

Dagen ser ut som följande: Jobba mellan 7-12, lunch 12-13, jobba 13-16, hem och fika lite, kratta ihop gräset som jag klippte igår och kasta det, laga middag till Malin och mamma, hämta malin vid bussen 19.30, äta middag.. Sen är det väl bara att ta det lugnt kvar och sen sova förhoppningsvis klockan 22, men på något sätt så är man ändå uppe till en bra bit innan 23 och somnar inte förrän i alla fall 00.30 då det tar ungefär en timme för mig att somna ordentligt.

och dagen i morgon är lika späckad. Jobbar 7-16, äta middag, åka till Långå och packa tält, sovsäckar och liggunderlag och även ta in posten och vattna blommorna där. Sen hem och packa det jag ska ha med mig till Göteborg och stoppa in det i bilen. ta det lugnt och sen bara sova tills man drar tidigt på morgonen, antar att det är jag som börjar köra bilen eftersom jag är den som vaknat tidigast av oss hela veckan.

Sen blir jag borta hela helgen och kommer tillbaka på måndag någon gång!
shit, tiden går ganska fort ändå...

 Och det bästa av allt den här veckan är att jag får träffa Anna min soulmate igen efter jättelång tid!

Och för varje dag som går så blir det en dag mindre tills jag får krama om den jag tycker om igen.. känns sjukt att veta att det var 4 veckor sedan man träffade han sist, och att det är 6 veckor sedan vi sågs när jag kommer dit. Det är ju jättelång tid! Ganska förvånad och fascinerad över mig själv faktiskt... Hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0