Bara 12 dagar kvar!

Japp, det stämmer verkligen. siffran blir till ett lägre tal för varje dag som går och just idag, just nu när jag sitter och tänker på det så får jag fjärilar i magen! Längesedan fjärilarna var på besök, men nu är dom här och jag fylls av någon fin känsla som bara gör att jag ler ett leende och kanske rodnar en smula..

Dager ser ut som denna:
Jobbar mellan 7-16, sen ska jag hem och pilla i mig mat. Sen blir det att göra allt som står på listan som jag och malin skrev och jag hoppas i alla fall på att man kan somna i någorlunda bra tid ikväll. Igår så släckte jag lampar strax över halv elva vilket är en klar förbättrning, en hel timmes skillnad. fast det märktes inte alls, var lite trött nu på morgonen i alla fall. kanske det är för att det är grått igen? gråa moln som täcker himelen och troligtvis lär det blir regn också.. Suck. En dags finväder vart det i alla fall, även fast jag inte kunde njuta av det. men det räckte med det lilla jag var ute, fick ju lite solsken i alla fall.

På lördag så blev det lite ändrade planer för Anna ska träffa sina kompisar kl. 14. Så det blir inte så jätte mycket Anna tid och det är väldigt tråkigt tycker jag men man får väl vara glad över det lilla man får?

Det känns så skönt att dagarna går så pass fort som dom gör och den här helgen som kommer lär gå hur fort som helst. När man har roligt så går tiden alltid för fort, så jag tänker ha superroligt hela helgen! Kommer tillbaka till Hede någon gång på Måndag kväll eller måndag natt, så man kan nästan, bara nästan, räkna det som tisdag. Tisdag som betyder bara en ynka kort vecka kvar, sen är jag där. Fast jag börjar se fram emot måndagen också, för det är ju då som jag börjar min resa! Hjälp vad lite jag kommer att sova den tiden, finns inte så mycket tid till att sova, fast det kan jag göra sen när jag väl är framme, om jag nu kan det vill säga. tror at det kommer bli svårt att försöka sova det första man gör när man kommer till ett nytt ställe. Men pröva kan man alltid göra, så får man se hur det går. På tisdag så kommer jag i alla fall få jobba ett monsterpass på butiken, 7-17. Visst är det bara en timmes skillnad men den timmen gör mycket. fast ofta är det ju inte så jättemycket att göra, bara svara på frågor och bli klassad som dum i huvudet så det är ju inte så krävande. Det är så mycket grejer som man ska hålla reda på och igår så fick jag reda på att ute i magasinet så finns en massa saker som är till salu, och det hade ingen sagt till mig så det är ju bra att Lill- Per talade om det.

Ahhh.. så trött. Men sömn är överskattat! Sova kan man göra när man är ledig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0