5 och 6 dagar kvar

Hahahaha vilken underbar tanke det är att tänka att det bara är 5 dagar kvar tills jag påbörjar min resa till skottland! Och 6 korta dagar kvar till jag får en efterlängtad kram! det som jag längtar mest till är det ögonblick då jag ser han igen, de första korta sekunderna som kommer säga så mycket och visa så mycket. Jag är som en idiot med världens leende på läpparna. Ska hem till pappa sen ikväll och bo där tills på fredag och ikvll blir det en tur med hojarna! och dejt med J på msn förhoppningsvis.

Jag kan nog inte förklara hur skönt det ska bli att komma bort ifrån Hede ett tag.. Men det kommer bli väldigt skönt att slippa allt tjat och all gnäll och skäll som man får helt oberättigad. men ala famijer har väl dom som får skiten och som säger förlåt först jämnt och som får svälja all skiten. men nu är det fan slut med det. jag är vuxen och jag har rätt ganska ofta, även fast det finns två som aldrig har fel eller gör något fel. Men nästa gång jag har rätt så ska jag stå på mig och inte svälja, för det mår jag inte bra av. Ska bli så skönt sen i senhöst att få flytta ut, flytta ifrån det som är nu för jag pallar inte mycket mer av det. Och på den senaste tiden har jag börjat känna mig lite mindre älskad av en och att det bara är två andra som gäller, för jag är inte tillräckligt bra och har inte samma värde känns det som. men men..

3 weeks escape.... Nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0