2 weeks left, then I'm there!

Jag är trött. så trött. Men det lär väl gå över om en liten stund hoppas jag, dagen har ju bara börjat:P
Anledningen för min trötthet är ett sms som kom efter 23 någon gång igår, som man så klart vaknade av, sen vart det bara svårt att somna om som vanligt. Men det är bara att bita ihop och jobba i alla fall, händer ju ändå inte så jättemycket på butiken. Det känns i alla fall så jäkla skönt att gårdagen är över, för det betyder en dag mindre och den här dagen lär nog gå lika fort den med.
Det brukar gå fort under dagarna, sen är det bara kvällarna som man ska hitta på något att göra. Lär bli lite tv-tittande ikväll.. och sova tidigt! eller i alla fall försöka somna i någorlunda bra tid. Trodde att det skulle bli en bra tid igår och det blev det men när man var i gränslandet till john Blund så nös telefonen och av ren reflex så tar man ju upp telefonen och kollar:P och kollar två gånger för första gången är man så yrvaken så man tar inte riktigt in informationen Haha!
 
Är på betydligt bättre humör idag och kanske det har något att göra med den underbara SOLEN som har bestämt sig för att titta fram!!! Vilket betyder klippa gräset sen idag efter middagen men det lär gå fort, ska ju ändå bara åka omkring och bara köra runt gräsklipparen på gräsmattan :P

full rulle fram tills man drar till Skottland, det gillar jag :D
16-18 juni- Jobba
19-22 juni- Göteborg AC/DC ANNA!!!
23-25 juni- Jobba
26 juni- Östersund träffa gänget igen! och klippa av mig ruffset till hår jag har :D
27-28 juni- Packa? slappa
29 Juni- börjar min resa
30 juni- landa i Edinburgh!!!!!!!!!!!!!!!


Ser bra ut det här! Hahaha, vilken skön tanke jag fick! Om exakt två veckor vid den här tiden så sitter jag på flyget och ska strax landa i Amsterdam :D Jippi!!!!



Dagens Citat: Man blir väl aldrig som man var innan när man gör något som man aldrig gjort förut
by: myself ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0