Trött

Jag är trött. Jag har varit och jobbat idag och det gick jättebra för att vara första dagen och det kändes inte alltför svårt att komma in i rutinen. Känns ändå som att det inte är så speciellt avancerat att vara där och jobba. Uscha puscha Vad jag saknar J. Väldigt mycket. och jag tycker att han ska ta och prata med mig, i alla fall höra sig för vad som händer och vad jag gör. Men idag kom jag även till insikten att det spelar ingen roll vad som sägs och inte sägs nu, för det kan ändå bara hända saker när han kommer hem igen.. Fast det vore skönt ändå att vi pratat en del innan han kommer hem, inte seriöst prat utan bara allmänt visa att jag bryr mig prat.

sova..andas.. sova.. andas..sova..andas

skönt med lite sömn då man inte behöver känna eller tänka så mycket. Till och med en marddröm skulle vara välkommen efter den skiten jag känner mer eller mindre under dagarna.

andas..sova..andas

Sveg ses i morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0