Tiden går för fort

Tiden går på tok för fort. Jag vill stanna här.. Jag vill inte hem. Halva tiden har gått.. Fuck.. hate this..


Okey. jag har varit och kollat när boysen fiskade, ganska nice omgivning. har även testat på downhill cyckling och det är jättekul, fast shit va rädd jag var.. uscha.. men kul som bara fasen.. Kollade på transformers 2 igår ch den var jättebra. Kollar nu på american pie, jimmi jobbar och dave är ute någonstans och snurrar.  Hur underbart som helst här och jag vill inte åka hem.. jag vill verkligen inte det.. jag trivs för ra här och jag skulle lätt unna tänka mig att bo här.. så sjukt fint och trevliga människor.. älskar det verkligen.


Puss och kram. Thats all for now


Bye


Kommentarer
Postat av: shim

du är dum, du ska visst komma hem!!! det säger mamma med. så det så. hm.

2009-07-12 @ 17:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0