shake

Kom inte pa vad jag skulle dopa inlagget till.. Jag har haft det bade bra och daligt, beror helt pa vilken dag man fragar mig om. Men igar var nog den jobbigaste dagen av alla dagar jag var har.. Allt hade gatt sa galet kvallen innan och i Fort William sa  igar kunde jag bara inte ta det.. For mycket.. 

I morgon sa aker vi till Edinburgh och ska sova over dar tills jag ska kliva pa planet pa tisdag.. Och det ar manga blandade kanslor har nu. Jag vill hem men samtidigt inte, jag vill bort men anda inte,sa sjukt jobbigt det har. Kanns som att jag inte fatt fram det jag ville over huvudtagen men anda som att jag har sagt for mycket och gjot for mycket. Jag hatar verkligenheten...

Aja vi ses i sverige och hors i sverige. Anna, du och jag ska prata i telefonen i timmar pa onsdag om du kan.. 

Bye bye 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0