Parken igår och picknick idag

Jo igår så var det väl så där kul, inte alltför roligt men ändå inte tråkigt men allt berodde väl på mitt humör. Kommer i alla fall säkert förhoppningsvis att bli mysigt idag. är ju den årliga picknicken på hembygdsgården och det ska bli gott med sallad. Hade dock varit  lite roligare om vädret hade varit bättre men man får ta det som det är, som med det mesta här i livet. Nu längtar jag till vintern och jobbet. Att vara skidlärare är nog det bästa jobbet för mig och jag trivs så otroligt bra med det för jag kan. Det är något som jag kan och vet mycket om och gemenskapen som man får när man jobbar är också ett som man bara inte vill missa. Längtar Efter Anna och alla andra galna tjejer.. Japp jag drömmer om framtiden för just nu är allt annat inte så bra så man får klamra sig fast vid det lilla man har, det lilla positiva som finns. Ska börja med maten nu och fixa ihop den så vi får väl se vad det blir men det blir säkert supergott. Jag kan det här med mat när jag vill :P

Aja, bara att tänka framåt och gå med ett leende på läpparna som man alltid ser mig, gömma allt annat.

Jag överlever nog :D

ett glas vitt vin kanske?

japp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0