Love Scotland!

Det tog slutligen lite över 40 timmar innan jag fick sova ut. Efter att ha varit vaken hela natten eftersom jag inte kunde sova på tåget så.. Tog en nap och sov kanske i 10 minuter innan vi gick ut på Markie Dan's, en schysst pub nära Daves lägenhet. Ganska svårt att skriva på svenska nu för jag tänker bara på engelska hela tiden och ändå så har jag bara varit här i sedan i tisdags. Träffade en massa roliga typer när vi var ut men sen så vart jag ganska förbannad på allt och alla, troligtvis bara för att jag fått så lite sömn då. Men det gick över så fort jag fick sova. i onsdags så sov jag väldigt läge och sen på kvällen så vart det grillning hos Daves föräldrar. hur mysiga som helst!  Sen så vart det Markie igen.. arg även denna kväll när jag gick och la mig men det är lugnt.. var bara så sjukt trött och ni som känner mig vet hur mitt humör är när jag är trött. Igår så tog vi det bara lugnt hemma i lägenheten. Idag så har Jimmi jobbat och jag har roat mig själv. Var nere hos Dave i hans butik och bara chillade och pratade med hans mamma. Planen var väl att gå och kolla runt lite i Oban men det började regna väldigt mycket så jag sprang hem och fick byta läder efter att jag insett att det inte skulle funka att vänta tills det slutade regna. Det åskade idag också och det är tydligen väldigt ovanligt här. Förra sommaren så hade det inte åskat en enda gång. På morgonen här så är det dimmigt och mycket moln men det brukar lätta uder dagen. Det är varmt och fuktigt men mitt hår uppför sig väldigt bra. Ledsen över att jag inte uppdaterat men jag har helt enkelt semester och kommer väl att uppdatera bara då jag känner för det. Känns väldigt bra att vara här och i morgon så ska vi ut på en trip och kolla på MX. Nice! nästa vecka har vi inplanerat att cyckla och gå på tur i destilleriet. Quite nice!

thats all for now

Puss lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0