leva

Livet är härligt, livet är grymt, livet är fyllt med saker och ting.

Håller på att skriva en ny sång och det känns så härlig och jobbig att sjunga och jag känner känslorna. Det här blir nog den mest personliga texten jag skriver, men också den mest verkliga.

Bones är en väldigt bra serie, och jag gillar CSI och alla andra kriminalserier och jag älskar stieg larssons böcker så då borde jag tycka om att läsa andra kriminalböcker. det är ett ganska spännande område och ganska farligt också. Snubben får gyllene bocken har ännu inte hört av sig så jag ska ringa han nu och höra om jag fattat fel eller inte och jag hoppas verkligen på ett jobb så att man kan börja planera inför lägenheten och få något att göra om dagarna. lite less på att vara hemma. Vill ha något att göra!!

Need some light

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0