Back in sweden

Japp, Fröken Lisa är tillbaka i verkligheten igen. Jag fattar fortfarande inte hur jag kunde låta det gå så fel som det gjorde, men det tänkte jag väl inte på då i och med att det är nu som jag kommit på vad som gick fel. Jag känner fortfarande samma käsnlor och kommer nog att göra det, och jag kommer fortfrande att hoppas.. Hoppet är det sista som dör. Och hoppet är nog det som håller mig flytande för allt hemma är bara piss. Inte allt men det mesta. Och om nu det lönar sig att hoppas så vet jag att jag inte kommer må så dåligt över mig själv och över den situationen jag själv har satt mig i. Det är verkligen ingen annan än mig själv jag har att skylla på över den verkligheten som jag kom tillbaka till i Hede, det är helt och hållet mitt fel. Det som hände i Skottland kan jag nog säga vara delvis mitt fel och jag skäms över mig själv. Men nog om det nu.

Byfestvecka är vad man kommer hem till. Kusinvitamin är här och på fredag blir det kanske parken och på lördag kanske kanske  folkrace och definitivt picknick och på söndag kanske kanske folkrace. Jag gör som jag gjorde innan. tar en dag i taget, planerar mycket och försöker att andas.

ska nog sussa kudden nu. kan knappt hålla ögonen öppna. 

I'm sorry, please understand as I do

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0