Så vänder det!

Nu känns det som att det börjar blåsa åt mitt håll igen. Jag har fått jobb på Ewertsgården i sveg och På Bocken i Ljusnedal, samma ägare så därav de båda ställena. Jag åkte till Vemdalen igår efter ett samtal från Siv och Evelina som tyckte jag kunde komma och hälsa på.  Vi drack vin och åt god mat och jag fick slinga deras hår och det gick väldigt bra. Sedan drog vi till Huskey och träffade galna flygare från norge som kastade upp mig i luften som en vante och gjorde några lindy hop hopp. Inte konstigt på att jag har ont i magen i dag. Sjuk träningsvärk men kul som satan var det i alla fall.Jag tappade min plånbok i några buskar när jag skulle gå och kissa för jag var väl inte så värst stadig på benen då men som tur var så hittade jag den igen nu i morse.  Har nu fyllt i delar av min ansökan till skistar om jobb i vinter så det känns väldigt bra. Det är bara att vänta och se vad som händer, men jag tror ändå att allt kommer lösa sig till det bästa. Eller i alla fall lösa sig och det gör det ju för det mesta. Så nu blir det jobb måndag- onsdag och sedan på lördag så det blir väldigt bra.

Bye bye :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0