så trött så trött

Jag är trött och helt slut i kroppen och huvudet. Och även denna vecka blir en vecka av 6 dagars arbete och jag hoppas verkligen att min lön kommer se bra ut! Så mycket som jag sliter. Jag ska upp till Gyllene bocken och jobba där nu onsdag till söndag och det är lite jobbigt men jag klarar nog av det. Det är i alla fall jobb. Ska försöka sätta mig ner någon dag och bara Kolla igen vilka dagar jag har jobbat i vintras och även nu så att det bara är att fortsätta fylla i och sen se hur många mil man kört så jag är redo till deklarationen senare.

Helgen som var bjöd både på det ena och det andra och det fanns många saker som gjorde denna helgen till en mycket lyckad helg =D Vissa saker en aningens bättre än andra och det känns ganska skönt att det blev som det blev. Jag har i alla fall träffat mycket gammalt och nytt folk och jag tycker det är jättekul att få vara i sveg och träffa mina kompisar igen!

Blev ingen storön för mig i lördags, det blev mysig efterfest hos Anna och Johan med Jon istället, helt kalasbra!

Nepp, nu ska jag läsa lite bok och bara njuta av min egna säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0