Countryfestival!

Då blir det lite kalas ikväll, ska ju jobba i morgon i sveg så det blir nog inte så länge, men i morgon ska jag också dit. Håller på att fundera lite på vad man ska ha för frisyr men det blir nog en fläta i luggen och sen får vi se vad det blir med resten av håret. Fick en ny färg på det igår och jag har ännu inte riktigt bestämt mig hur jag ställer mig till den. Den är mörk och röd, mest röd men det jag klurar på är om det kanske ändå inte är lite för mörk för min hy. Jag mixade två olika färger och det burkar oftast blir bra. men vi får se. ska i alla fall bli roligt att träffa lite människor ikväll. Ut och röra p sig. Nu vill jag stänga butiken. Det har varit sol hela dagen men bara en kort regnskur så jag hoppas på att kvällen blir fin och varm.

Bye

Kommentarer
Postat av: storasyster i framtiden

hallå, var det bra på countryn? och hur går det med jobbet?

2009-08-09 @ 10:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0