Long time don't seem..

Ja, nu var det längesedan jag uppdaterade mitt liv men här kommer några news!

Jag har jobbat i skidskolan från v. 7-14 på Björnrike och hittat nya vänner som vanligt. Allt annat har i stort sett varit sig likt.

En annan sak är att jag har sökt jobb hos inlandsbanan som tåg värd och jag trodde aldrig att jag skulle komma så långt som jag har gjort när jag bara är 19 år gammal..
Det var 250 ansökningar och utav dom så tog dom ut 40 st som dom ringde upp och intervjuvade via telefonen. Sen så tog dom ut 20 av dom som dom kallade till intervjuv personligen i Östersund.. Sedan gjorde inlandsbanan en till gallring innan dom ringde upp oss som de kollade på, och jag klarade även den gallringen så nästa torsdag ska jag till östersund 14.00 för en intervjuv med inlandsbanan. Det var Manpower som skötte allt förarbete och grovgallringarna.. fattar inte hur jag kunde komma så långt.

Har även skaffat mig några vuxenpoäng idag då jag köpte en tvättkorg och en sopkorg till mitt rum som nu är det finaste rummet i huset men några tavlor uppskruvade! Tjejer kan vill jag lova. Har även hunnit med att få ner hela påsken i min scrapbook..


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
I can't get you off my mind. I just whant to be with you
You're the best I'll ever find. I just whant to be with you

Vad menar han och vem menar han?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0