Jag går sönder...

Jag går sönder och samman... fattar inte vad en viss person tänker med.. Allt som har hänt har påverkat mig så jävla mycket och jag vet inte hur jag ska bära mig åt!

Vi är två nu sopm går sönder, med liknanade problem..

Vad fan ska jag säga när X ringer i morgon? Att jag vill träffas men inte behandlas som en jävla Trasdocka, en Trasdocka som jag själv har kallat mig i några år nu och just nu så känns det ganska befogat..

Vad fan ska jag ta mig till?
Flera parter håller på att dra mig itu och jag kan inte deale med allt just nu..

Bye, vill inte vakna igen...jo det vill jag, men inte till allt som är jujust nu...

dessutom har jag sjukt ont i mina knogar..

Hatar att bli dissad...

BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0