Forum helgen!

Som sagt så var det Forum i hlegen och det har varit världens bästa helg och avslut med alla kompisarna från Beriech.
Torsdag:
Jag var chafför men på topp ändå. hade en riktigt bra kväll och fick en inventation av Mr D, men han är inget för mig.Fick huvudvärk men det kanske inte var så konstigt med tanke på att jag hade lämnat blod förut på dagen. Jag var även på interjvuv med inlandsbanefolket och jag hoppas på att jag får ett positivt svar från manpower i början av Maj.

Fredag:
I fredags så var det fylla och en ganska trevlig kväll. Var på förfest hos fröken Z men vi vandrade omkring i lite olika lägenheter. Vi stannade ganska länge i en av lägenheterna och där var det ganska så söta pojkar men ingen i min smak, sen så var alla lite äldre än vad jag men det var kul ändå. Jag gick in på dansen tidigare än Shim och jag handlade inte så mycket i baren, det var andra som gjorde det åt mig :P Gratis är gott. Träffade även  Mr J och vi hade trevligt större delen av kvällen, åkte hem vid 2 och det var skönt att sova.

Lördag:
Lördagen var nog den bästa av alla! Dagen började segt med eftersom man var ganska så bakis. Men vi åkte till Skalet för att kika på störten men det blev inte alls av. Vi satte oss på Anorak i stället och drack lite mer  med Jimpa, Marie, madde, jonas ,Dave, Malin  och Linnea. Det var riktigt skönt att sitta där i solen och bara mysa. Sen blev det arfter ski på Hotellet och jag kom på att Öl är ganska gott. Därefter kom Mamma och hämtade oss och vi åkte  tillbaka till Beriech för brännboll och grillning, En riktigt trevlig kväll faktiskt och jag pratade mycket med Jimpa och jag kommer inte ihåg om det var då jag sa att jag skulle ragga på han eller om det var senare :P kvällen drog vidare till skalet och väl där så vart det mys pys men Mr J och att vara social med dom andra. Pratade även en hel del engelsk med Dave och vilken skönt kille det är!
- Fisk? (han bjöd på fishermanshotar och kalllade som för fisk)
_Jag vill ha min fru!

spenderade natten hon Mr J och det var bara världens mysigaste natt som jag varit med på länge utan att det hände något, bara att han höll om mig hela natten.. Wonderful..

Det var mig helg det och på tisdag åker jag till västerås.

Bye Bye from miss sweet sunlight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0