Tears in my eyes...

Tja det ar var jag har just nu. Jag vet att jag ar kanslig men inte sa har KANSLIG!! sa fort jag ser nagot som ar hemmifran eller nagot skriver fran min familj och mina vanner sa sprutar tararna pa mig. Jag ringde mamma och lillasyster idag och det gick inte att prata med dom utan att grata.. dels sa har det bara blivit bajs av den har dagen och dels sa ar det jobbigt att vara har, det ar riktigt pafrestande och jag hoppas verkligen att familjen Freeman kommer att vara valkomnande och att jag kommer att kanna mig trygg, for jag tror att det ar det som kommer att hjalpa mig over den forsta fasen..
Om de inte ar det sa vet jag inte vad jag gor.... Det vore sa skont att bara kunna ringa till mamma men det gar inte for att hon liggen och sover nu.. Allt ar sa jobbigt.. men jag tror att det kommer att bli bra sen, nar man har kommit over den har forsta fasen...

jag ar riktigt kanslosam och det ar svart att halla tillbaka tararna...

jag vet att det nu later som att det inte ar nagon mening med att stanna kvar men det ar det!
Jag vet att det kommer att bli battre men just nu ar det jobbigt. jag hade inte kunnat gora nagonting for att forbereda mig pa alla de har kanslorna

bye

Alskar er alla!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Lisa. Livet är inte alltid som man vill, det går

hit o dit & hur man än gör så blir man stärkt av både med& motgångar. Stå på dig, glädjs åt det goda&

ta det dåliga som en erfarenhet.Pappa

2008-09-11 @ 18:36:38
Postat av: Anonym

Hej Lisa. Livet är inte alltid som man vill, det går

hit o dit & hur man än gör så blir man stärkt av både med& motgångar. Stå på dig, glädjs åt det goda&

ta det dåliga som en erfarenhet.Pappa

2008-09-11 @ 18:37:19
Postat av: storasyster

"winter, spring, summer or fall. All you got to do is call, and I´ll be there, yes I will, you´ve got a friend!" sjunger lite för min syster.

2008-09-11 @ 21:47:28
URL: http://iamthesweetest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0