sjuk som syrran..

jag tror att jag håller på att bli sjuk.. fast inte på samma sätt som Malin håller på att bli sjuk..
Jag mår inte bra.. jag gråter varje dag och just nu vill jag spy på den här familjen...

Hur ska jag orka med..

Jag klev upp i morse och hade en jobbigt med huvudvärk och lite småfeber och barnen var så otroligt jobbiga. ohjälpsamma och bortskämda är dom och jag fattar inte hur jag ska klara av allt!!!!
Till råga på allt jobbigt i morse så kom det folk som skulle jobba med deras förbannade kök som ingen hade talat om för mig att de skulle komma.. Jag orkar inte.. Jag försökte att ringa till Barbara, min LCC men hon svarade inte..

vet inte riktigt vem man ska vända sig till för att få ut sig allt det här.. jag funderar nu allvarligt på en transition, att byta familj, till och med på att åka hem....

ska åka och hämta bajs rachel nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0