Så blev man sjuk..

Först psykiskt sjuk och sedan fysiskt sjuk.. Inte bra.. Jag måste bara skratta lite åt Lisas reaktion när jag i morse sa att jag hade feber:- Men då måste du till doktorn!
-Nej, det är bara en förkylning, svarade jag.
-Nej, har du feber så är det något annat.

Det är verkligen Over Protected- känsla över de flesta amerikanare. Så fort barnen hostar lite så får se stanna hemma från skolan och åka till doktorn. Sussie berättade för mig om en gång då Adam eller Rachel hade kommit hem från skolan för att hennes mage gjorde ont, så de åkte till doktorn som sa att det kanske kunde vara blindtarmen, men visade sig bara vara ingenting.. så mycket för en så liten sak.. ajaj..

Moa ringde nyss och undrade om jag ville jobba på tisdag och ta hand om de små barnen när föräldrarna och de äldre barnen är i templet och firar judiska Nyåret.( Har blivit inbjuden att äta middag med båda lisa och Michels föräldrar på måndag och tisdag, ska ta en funderare) En bra chans att tjäna lite extra pengar och dessutom ha roligt på köpet! Sendera lite tid till att lära känna Moa mer. Otroligt Roligt!:D

Adam gjorde mig lite ledsen i bilen nyss när jag skjutsade honom men va fan.. orka vara ledsen för allt! Nää

Jag får nog ta och bita ihop lite bättre men det är ganska svårt när man är ledsen och längtar hem och dessutom är sjuk.

Jag saknar alla där hemma och vill egentligen träffa alla igen.. fattar inte att jag ska vara borta ett år. Om familjen frågar om jag kan stanna en extra månad eftersom att jag är ledig hela juli för att barnen är på Camp så tänker jag säga nej, jag vill hem den tid jag ska och det 'är inte mitt fel att barnen är borta en månad..

Lisa har varit riktigt grinig idag och vändligt opedagogisk när hon ska försöka hjälpa mig med någon sak. skit tant..
BLÄÄÄÄ...

Ingen som har lust att komma och hälsa på snart?

BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0