New York!

Jobbigt, jobbigt!

Jag kan tala om att det ar mycket varmt har och valdigt klibbigt!
hehe ser ganska kul ut nar man inte kan skriva aao:P

Jag har startad mina kurser och jag har pratat mycket med Anne, en tjej fran danmark som kommer att bo i Schotch Plaines med mig.
aven fast jag bara har varit har i ett dygn sa pratar jag sa mycket engelska att jag nu sitter och tanker det jag skriver i engelska. I's just like this, I can't belive it's so hot outside and I had a really bad sleep last night becuse of the moisture and the heat. Det kanns precis som att man ar inne pa fake-regnskogen i Kolmarden..
Hela natterna langa (dagarna med for den delen) sa spelar syrsor och i gar kvall sa spelades en baseball match ( vi bor aldeless bredvid Ducks stadion) och de smallde massa fyrverkerier sa att det lat som att det var kulsprutor och bomber som foll ned pa oss for att ljudet av smallarna var sa nara.

ska sluta nu, ar sa trott och juag har fortfarande jetlag!

Bye bye alskar er alla!

(jag har traffat en polis idag!!!)

Kommentarer
Postat av: mamma

en polis: vad har du gjort då?

2008-09-10 @ 16:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0