Mognare än henne!

Jag fick som sagt en rematch igår ( alltså blev matchad med en ny familj) och jag kände att familjen verkade vara en bra familj.Mamman ringde till mig idag, i morse och så här gick samtalet:
M- Hello is this Lisa
L-Yes hello how are you?
M-I'm fine..
bla bla kändes ganska bra och så vidare.
M-I just spoke to your host mom, and she told me that you don't keep your room clean, You do nat pick up after you or the children, that you don't whant to touch vegitables, that you are sick alot and that you're really homesick..
L-okey, i keep my room clean and of course I pick up afte myself and the kids and I am allergic to tamatos so I cant tuoch them..
M- yeah yeah, I have a 2 year old girl and you have to keep the house clean so she don't hurt her self. Do you feel comfortable with go out with her during the days even if it's raining? really, are yor sure.

Hon hade precis samma ton och attityd i rösten som BajsLisa har och hon frågade mig hela tiden om jag skulle känna mig bekväm med att göra saker, det är precis som att hon inte ville ha mig så jag tackade nej till familjen.

Jag fattar inte varför Bajs sa så många lögner?!! Vad har jag gjort mot henne och varför är hon i mitt rum och snokar? Har jag inget privatliv, har jag inga rättigheter?

1. jag städar mitt rum i den mån jag har men visst kan det ligga ren tvätt på golvet för att jag inte har hunnit plocka in det än, visst kan det ligga papper på sängen för att jag har skrivit och på mornarna så väntar jag med att bädda sängen tills jag känner att jag har tid!
2.Jag plockar undan efter barnen och mig själv, jag bor inte på ett hotell! Jag låter en sked ligga i diskhonbara därför att jag håller på med en massa annat och för att det är annan disk som man ska diska för hand som ska i där samtidigt, jag plockar undan efter mig!
3.jag tycker inte att grönsaker är äckliga och jag kan ta i alla grönsaker utom tomater därför att jag är allergisk mot dom och de gör mina händer röda och de börjar klia. Bajs visste om mina allergier innan jag kom om hon hade läst min ansökan ordentligt men ändå så blev hon överraskad när jag berättade att jag inte kunde äta det och inte det. Koll? NEJ!
4.Jag är inte sjuk ofta, jag har migrän och det är inget jag kan rå över att det kommer, jag kan bara motverka det så fort jag känner att det är påväg, jag har haft småfeber i några dagar men Bajs tror att jag fejkar eftersom att jag inte tänker åka till doktorn med det. BLÄÄÄ
5. Hemlängtan, japp det har jag men det är inte så att jag vill åka hem, jag vill bara lämna den här familjen för det funkar inte och Bajs tror att jag är jättteeeeee hemsjuk... Hon har hittat på det.

Jag fattar inte hur en vuxen människa kan hitta på så mycket lögner och sedan berätta det för en som jag kanske ska till när hon vet att jag inte vill vara hos dom och hon inte vill ha mig hos dom! Vad är det för sjuk familj jag har hamnat i? jag undrar om Au pairen som kommer hit kommer att få prata med mig innan hon pratar med Bajs. Jag tycker att det ska vara samma rättigheter! Det är fel att Bajs ska få prata först med min framtida familj, jag tycker att min LCC borde ta första kontakten istället eftersom att hon är neutral och vet båda historierna( hon är på min sida i det här fallet) och att det är hon som berättar varför det inte funkar istället för att Lögnerskan Bajs ska få spy ut sitt nät. Om hon kommer att göra så här mot varje familj så förstår jag att familjerna inte kommer att vilja ha mig och att jag inte har någon talan i saken och om hon är ansvarig för att jag måste åka hem om två veckor för att ingen familj vill ha mig så kommer jag att explodera! Jag har lagt ned pengar och mycket tid på att ta mig hit och hon har ingen rätt att ta det ifrån mig bara genom att ljuga!

Barbara min LCC sa att jag bara ska skita i henne och att hon ska prata med Bajs om saken, hon sa: don't let her get to you!
jag ska försöka men det är svårt att vara trevlig mot en person som gör så mycket fel.
Fattar inte ens att de tillåts ha au pair. Om jag måste åka hem så ska jag göra allt jag kan för att se till att familjen får dåligt omdöme, för så här behandlar man inte någon! De skulle klara sig så mycket bättre med en dag nanny som skjutsade barnen till skolan och tog hand om dom tills föräldrarna kommer hem. Jag hatar BAJS!!

Hon ska inte får förstöra mitt år genom att vara en sådan skithög och allvarligt så vet jag inte vad jag kommer göra om jag måste åka hem på min födelsedag..

Jag har gråtit varje dag sedan jag kom till USA och mycket på grund utav den här familjen.. Gå till en behavior kurs BAJS!

Sorry Susann men det funkar inte..

Just det, tydligen är jag rude mot barnen och kort med BAJS1+2..

det är fan mitt år...HON SKA INTE FÅ FÖRSTÖRA DET FÖR MIG!

BITCH!!!!!

over and out! will keep'n update!

By the way: jag var på en strippklubb igår :P

Kommentarer
Postat av: storsyss+lillsyss

Dumma BAJSMAMMAN!

2008-09-28 @ 11:38:28
URL: http://iamthesweetest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0