Konstig dag..

Det här dagen har varit så otroligt konstig och mina känslor har åkt som en berg och dal bana; skrattar i ena sekunden och gråter i den andra..

Var och hälsade på Anne idag och fick träffa hennes söta lilla Ollie,bruna ögon och mörkblont hår! Jätteskönt att åka från huset och göra något, även fast det bara var att dricka en kopp the. Vi skulle egentligen ha åkt till Crossroads ikväll och sjungit lite karaoke men tyvärr så gick det inte ihop ikväll så vi får försöka en annan dag.

Jag körde vilse när jag skulle hämta Rachel och Alli från hebrew school men det gick bra, blev bara så ledsen och fattar inget ibland av vad barnen och föräldrarna gör. Jag åt nyss middag med dom och det var riktigt trevligt, lisa gjorde mycket för att få mig på bättre humör(var ganska ledsen vid tillfället och grät lite) så det gick ju bra ändå. Ibland så är dom supertrevliga och ibland så vill man inte se dom för att de är så konstiga mot en.

Barbara ringde också när jag var hos Anne för att kolla vad jag ville ock hur jag mådde( ringde henne igår), hon skickade även email för att kolla och gjorde klart för mig att hon ville hjälpa mig med allt, eftersom hon fattar hur den här familjen kan vara och hon vill verkligen mitt bästa och det är skönt att ha någon vuxen som bryr sig om en i alla fall. Hon kommer hit på fredag och det ska bli skönt att träffa henne på tu man hand och bara vräka ur sig allt som jag känner.

Malin: Hoppas att det går bra!

Bye Bye Sionara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0