Klump i bröstet...

Jahap...

Igår när jag kollade så hade jag fått en ny match, en familj från Washington DC som älskar att åka skidor, simma och åka på race car events. Mystiskt nog så har de försvunnit idag och jag undrar om det beror på att de pratat med Bajs. Det är nästan så att jag måste fråga henne.. Den familjen kändes bra, förutom att mamman verkade vara ett städfreak som Bajs...

Vill inte Bajs att jag ska få en ny familj? Eller är hon bara så elak att hon vill att jag åker hem till Sverige igen?

Hatar BAJS!

Var ner nyss och frågade henne men hon hade inte fått något samtal från DC... Bara Long Island famlijen. Jag är så ARG! Nu är jag inte ledsen, bara arg.. Jag vill inte hem till Sverige igen!!!!! Jag är så arg så jag skakar, för att det känns som att hon motarbetar mig och ljuger mig rakt upp i ansiktet!
Jag skakar!

ska det vara så jävla svårt att hitta en ny familj?

Jag är inte orolig nu men nästa vecka kommer jag att sitta på¨helspänn om jag inte fått en familj tills dess...

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0