JOBBIGT!

jag laste nyss Malins blogg och nu rinner tararna nedfor mina kinder for att jag ar sa trott, jag har traffat mycket manniskor och ar ett helt hav fran alla de jag alskar och kanner. som tur ar sa ar jag ensam har inne i datorrummet.
jag ar jatte trott och vill helst av allt prata med mamma eller nagon annan jag alskar och kanner i sverige.

det ar mest tyskar har pa skolan( vi ar pa den mindre skolan som har battre mat!det ar ett kock programm har sa vi far hotellmat!) men vi svenskar ar nasta stora flok. kan glatt saga att det finns en tjej fran norge, en fran finland och Anne fran danmark! sa det vore ju bra om en fran island skulle vara har den har veckan.. jag hoppas att ni har det bra dar hemma, nu kom det nagra tyskar sa jag ska val dra mig tillbaka och kanske sova, kanske prata med nagon.

God natt pa er alla dar hemma!

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag saknar dej med, har inte fattat att du är så långt bort än. puss och kram

2008-09-10 @ 16:40:55
Postat av: Jenny

saknar dig min kusin. Puss å kram på dig och sköt om dig

2008-09-10 @ 18:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0