It's all FAKE!!!

Jag ska ge den här familjen och den här livsstilen en månad, och då ska jag överväga det negativa mot det positivt..

Nu när jag börjar inse hur familjen är så blir jag bara så ledsen.. Det var inte så det kändes när jag pratade med Lisa på telefonen... Hon målande upp en bild av hur  jag skulle vara en i familjen och så vidare när jag i själva verket bara är en anställd, Det är inte bara hennes jobb, det är alla folken från Cultural Care i sverigfe som ger en så perfekt bild av jhur det är.. Allt är
så FAKE!

Mina barn är så bortskämda, Adfam kan verkligen vara en ängel men det kommer att bli tuffft med Rachel, men ag får sätta hårt mot ¨hårt..

Idag så visade Lisa sin version av Small-talk..

Kl: 12 så åt jag och sussie flingor och mjölk, melon och mango och en macka till lunch
Lisa kommer upp och säger: Do you have lunch all ready? You just eaten brakefast!

kl: 16 kommer lisa upp när jag är hungrig igen och vill fika, har gjort i ordning en tallrik med flingor och mjölk och har redan ätit klart när hon säger: Are you eating again? Is that your dinner?! you gett me confused..

jag blir så klart ledsen och arg så när hon gått ned igen så går jag ut i trädgården och gråter medans sussie vattnar blommorna och berättar att det däör är Lisas version av small-talk, att hon är socialt handikappad( Vilket jag tycker att hon är)..

Jag har redan gått upp så månmga kilon i sommar att jag inte vill behöva tänka på det så mycket nu, (ska köpa ett gymkort och gympaskor) men jag tar illa upp när hon säger så där..det gör mig ledsen och jag har inte ätit något mer idag, fast jag är hungrig bara för att hon sa så där..

Det väsrta är att jag får ångest när jag lägger mig i sängen, spelar ingen roll om det är på natten eller dagen, bara då jag får tid att lägga mig ned och försöka sova..
jag har gråtit varje kväll sedan jag kom hit och det är så jobbigt! Jag saknar alla så mcyket och min räddning för att klara av att åka hit och lämna min familj var att jag skulle få ta del av en annan... jag behöver kärlek...


Positivt: jag ska vara barnvakt åt en 9-månaders bäbis två gånger i veckan under dagarna och han är så söt!

ska försöka sova..

kl är 23:19 här..

Saknar er alla så mycket....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0